CITY TOUR

Ostatnio ciągła praca a dodatkowo przeprowadzka w Krakowie spowodowały ze nie miałam siły ani chęci na pisanie tutaj czegokolwiek a tym ...


Ostatnio ciągła praca a dodatkowo przeprowadzka w Krakowie spowodowały ze nie miałam siły ani chęci na pisanie tutaj czegokolwiek a tym bardziej robienie zdjęć. Dopiero w ten weekend wszystko poszło świetnie, pogoda była cudowna wiec razem z moim chłopakiem połączyliśmy zdjęcia z przyjemnym spacerem. Chociaż wyszłam już trochę z wprawy w pozowaniu, (co ja mówię, przecież nigdy jej nie miałam haha) efekty tej sesji podobają mi się. Ale wiem ze zawsze może być lepiej i bardzo chce się o to postarać, chce postawić rozwój osobisty na jednym z pierwszych planów, by codziennie stawiać choć mały krok w przód.








shoes-vans / shorts-lee (DIY) / top- here / sunglasses-miu miu

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ale śliczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka! Bardzo fajnie wyglądasz. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. faaajnie! :)
    http://sandrowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zła sesja Wam wyszła z tego połączenia przyjemnego z pożytecznym ;)

    Melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torebka, od razu wpadła mi w oko :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory na zdjęciach. Takie ciepłe i letnie :D
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja torebka :*
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

● Dziękuje za każdy komentarz, obserwacje i wyświetlenie