THINK PINK PAŹDZIERNIK 2015

Kolejna recenzja comiesięcznego SHINYBOX'a. Pudełeczko jak zwykle jest piękne, delikatnie różowe. W tej edycji znajdziemy siedem prod...


Kolejna recenzja comiesięcznego SHINYBOX'a. Pudełeczko jak zwykle jest piękne, delikatnie różowe. W tej edycji znajdziemy siedem produktów, a w tym trzy pełnowymiarowe. Głównym motywem pudełka jest to, że październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, a więc dziewczyny pamiętajcie, żeby sprawdzać dokładnie czy nie zaszły jakieś zmiany. A teraz zawartość, którą testowałam.


CLARENA-KAWIOROWY KREM DO BIUSTU Z EFEKTEM PUSH UP 76ZŁ/200ML
Produkt niestety nie jest pełno wymiarowy. Tematyk pudełka od początku wskazywała na to, że znajdziemy w nim coś dotyczące biustu. Tym razem padło na kremik. Krem  w pierwszej fazie detoksykuje skórę, w drugiej ujędrnia, a w trzeciej wspomaga wzrost komórek tłuszczowych. Po krótkim czasie nie mogę powiedzieć zbyt dużo, efekty było by widać dopiero po kilkudziesięciu użyciach. Krem ma delikatny, przyjemy zapach, jest w miarę wydajny.


SUMITA-KREDKA DO OCZU 75ZŁ/SZTUKA
Mi trafił się kolor czarny, jest miękka, chociaż nie zaczęto używam kredek bardzo ją polubiłam. Bogata w olejki kredka umożliwia delikatną aplikacje w kącikach oka i nad powiekami. Dostępnych jest sześć różnych kolorów.


L'OCCITANE-SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW CYTRUSOWA WERBENA 68ZŁ/250ML
Idealna wielkość, do wzięcia na jakiś wyjazd, piękny cytrusowy, orzeźwiający zapach. Szampon zapewni naszym włoską witalność, połysk i sprężystość.Natomiast odżywka pomoże rozplątać i wygładzić włosy. Cytrusowy zapach, który pozostaje z nami na długo doda energii, odświeży zmysły i złagodzi zmęczenie.


DIADEM-RÓŻ ROZŚWIETLAJĄCY DO POLICZKÓW PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 14,50ZŁ/6,5G
Niestety mój uległ skruszeniu podczas transportu i teraz trochę trudno go otworzyć tak, żeby się nie rozsypał. Ma piękny kolor i całkiem fajnie się go nakłada. Róż posiada malutkie drobinki, które pięknie rozświetlają naszą twarz. Dostępne są trzy wersje kolorystyczne. Modeluje kształt twarzy i pozostaje na niej przez cały dzień- niezwykle trwały!


WIBO-TUSZ DO RZĘS QUEEN SIZE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 8ZŁ/SZTUKA
Nie lubię takich szczoteczek, zawsze skleją mi rzęsy. Tusz nie przekonał mnie do siebie, obecnie używam o wiele lepszego. Może kiedyś go użyje, lecz do najlepszych on nie należy. Według producenta ma on pogrubić i  wydłużyć nasze rzęsy, ja jakiś większych efektów nie zauważyłam.


DELIA-ROLL-ON POD OCZY PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 12ZŁ/15ML
W poprzednim pudełku był krem pod oczy, który dla mnie sprawdził się o wiele lepiej niż ten roll-on. Jednak nie mogę powiedzieć, ze ten produkt jest zły, muszę go jeszcze chwile używać, może akurat da jakiś fajny efekt.

Co sądzicie o pudełeczku?

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Szampon i odżywka do włosów w pięknych buteleczkach ♥ świetne rzeczy!

    Blog z sesjami zdjęciowymi i charakteryzacjami :-)
    http://sylw-photos.blogspot.com/2015/10/joker.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zdjęcia, bardzo dobrze wpływają na wygląd bloga, chciałabym mieć kiedyś takie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiły mnie te kosmetyki ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia<3


    ________________________
    Zapraszam do siebie:
    dashiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale wydają się one ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile świetnych rzeczy <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość, chociaż nie dla mnie - nie używam tego typu rzeczy za bardzo. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Same perełki *_*

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tusz! Uwielbiam! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten szampon ! Jestem mega zadowolona |1
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie dostawac takie pudelka:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zawartość bardzo fajna :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam żadnego z tych produktów, ale opakowanie jest rzeczywiście piękne! :)

    Czy mogłabyś kliknąć w link z ostatniego posta? Będę wdzięczna! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe rzeczy :D
    zapraszam do mnie :3 przez-rozowee-okularyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. na prawdę podoba mi się ta paczuszka <3
    pozdrawiam <3
    pamiętasz mnie ?
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

● Dziękuje za każdy komentarz, obserwacje i wyświetlenie